ضمن تایید پیشینه و قدرت درمانی طب سنتی ایران ، مسئولیت تمام روش های ارائه شده در این سایت با نویسنده آنها ( آقای آرش روشن ) می باشد ، لذا چنانچه قصد دارید ناخوشی خود را با این روش ها رفع کنید (خصوصا در مسائل مهم و حیاتی) پیشنهاد می کنم با پزشکان متخصص سنتی مشورت نمایید.
همچنین به یاد داشته باشید ، یکی از مهمترین اصول نتیجه گرفتن از روش های درمان سنتی ، استفاده از گیاهان دارویی و مواد اولیه تازه می باشد ، پس حتما سعی کنید از عطاری های مطمئن و باتجربه موارد مورد نیاز را تهیه نمایید.
سلام ، صاف میرم سراغ اصل مطلب :
خبر دارید که شما رفقا که مال دهه ۵۰ به اینور هستید میانگین عمرتون ۵۵ ساله ؟!! نه ....؟ میخندی .....؟ شوخی می کنم ؟ این ادعا عین آب خوردن اثبات شده است ! به نمودار عمر افراد از ۸۰ سال به اینور و میانگین عمر طبیعی آدم ها دقت کنید تا حساب کار دستتون بیاد ! توی این مقالات حقایق و رازهای این قضیه رو براتون میگم تا بفهمی کجای کاریم ! من اون چیزی را که مبنای واقعی داره براتون میگم .. می خواد خوشت بیاد ، میخواد بدت بیاد ! درسته.. حقیقت تلخه عزیز !
اولین عامل که باعث این فاجعه در کاهش طول عمر ما شده ! طرز تفکر ما نسبت به خورد و خوراک و زندگیمون و یک برنامه ریزی از بیرون قضیه واسه کشتن ما و تبلیغات تجاری دروغ هستش ! همین !
۱- اولین نکته : یادتون باشه تا سن ۳۵ سالگی جسم رشد می کنه و از ۳۵ سالگی به بعد روح ! تازه از ۳۵ سال به بعد باید بیشتر به سمت مسائل معنوی برویم ! برای همین در زندگی بسیاری از بزرگان بعد از ۴۰ سالگی اتفاقات مهم ایجاد شده ، پس این حق طبیعی من و توست که عمر کامل داشته باشیم ....زمانی می تونیم مدعی عمر کامل باشیم که وقتی جسد مبارک بنده و جنابعالی رو توی قبر می گذارند فقط پوست و استخوان به جسم باشه نه گوشت ! در غیر اینصورت یا خودمون ، یا یکی دیگه باعث مردن ما شده ... و عمر طبیعی ننموده ائیم.
داستان هومفر یهودی رو که می دونید ؟ رفت توی جلسه گفت : برای از بین بردن مسیحیت در انگلیس کافیه آب شرب منچستر ( در انگلیس ) رو از یک مخزن تامین کنیم و لوله کشی کنیم توی خونه ها ! بعد به عنوان ضد عفونی کننده و پاک کننده آب ... فلوراید و کلر می ریزیم توی مخزن و اینطوری طی چند سال عمر این آدم ها را کم می کنیم و بعد کسی هم یقه ما رو نمی گیره ، حالا شده حکایت ما ! تا ۱۰ سال دیگه زیر ۴۰ سال باید بمیریم !
دستور اول : قبل از مصرف و خوردن آب ! آن را حتما بجوشانید و بعد آن را پس از خنک کردن میل نمائید.
دلیلش هم اینه که طبق دستور طب سنتی ایران ، وقتی آب را می جوشانیم باعث سبک شدن آب می شویم و به همین جهت وقتی آب وارد بافت بدن می شود به راحتی از بافت بدن خارج می شود و مواد و مشتقات محلول در آب ( مخصوصا کلر و فلوراید ) در بافت نمی ماند و چربی و وزن بدن بصورت متناسب ، ظرف یک ماه در بدن تقسیم شده و عامل تناسب اندام شما می شود ( آی خانم ها گوش کنید.. اولین راز تناسب اندام بود ! اینطوری چاق خوش هیکل می شید )، جالبه وقتی توی یک شهر بیماری اپیدمی میشه ، مثل زلزله بم ، فوری می گویند آب را بجوشانید و بعد بخورید ، ولی فرهنگ سازی نمی کنند که چرا باید آب را بجوشانیم.
پس یادتون باشه هیچ وقت آب را همینطوری دیمی ننوشید. محتویات و مشتقات شیمیائی آب که برای تصفیه وارد آن شده به طرز وحشتناکی سیستم خون رسانی و بافت بدن و کلیه شما را مختل می کنه.
دستور دوم : کی گفته وقتی زیاد آب می نوشیم باعث سلامتی بدن و پوست و مو میشیم ؟ تا زمانی که تشنه نشدید آب ننوشید
جدیدا رسم شده توی رسانه ها و مجلات دائم از نوشیدن آب زیاد برای سالم ماندن پوست صورت و سلامتی بدن دم می زنند. هی می نویسند روزانه به زور هم شده ۸ لیوان آب بخورید.
دلیلش هم اینه که کلیه ها روزی ۱۸۰ لیتر آب را برای بدن تصفیه می کنند ، وقتی شما حجم آب بدن را زیاد می کنید باعث فشار کار روی کلیه ها شده و عامل پیری زودرس بدن خواهد شد.
( نکات مدیر سایت : قطعا منظور ایشون اینه که زوری آب نخوریم ، اما اگر جزو افراد پرمشغله باشیم ، خصوصا در سنین میانسالی به بعد ، گاهی فراموش می کنیم آب بخوریم که کمبود آب هم ضررهای بسیاری دارد، پس دم دست خودتان آب جوشیده داشته باشید که به اندازه و به موقع میل بفرمایید )
دستور سوم : آب را یک دفعه ننوشید ... آب را با سه نفس بنوشید ( یعنی سه دفعه نفس بکشید ) چون با نوشیدن یکدفعه آب ( هورت هورت ... ) عامل درد زود هنگام کبد خواهید بود.
این طریقه نوشیدن آب باعث میشه آب با بهترین شرط وارد بدن شده و به معده فرصت دریافت مناسب آب می دهیم.
دستور چهارم : سعی کنید آب را ایستاده بنوشید.
( نکات مدیر سایت : در برخی سایت های پزشکی دقیقا برعکس این موضوع بیان شده و توصیه به نشسته نوشیدن آب شده است ، لذا در صورت علاقه مندی ، لطفا در این زمینه بیشتر تحقیق کنید )
این ۴ دستور را کاملا" به خاطر بسپارید
اینقدر حرف و گفتار زیاده که شاید تا آخر عمر لازم باشه براتون حرف بزنم ، ولی بهتره گام به گام با هم بریم جلو تا تاثیر بهتری در روند بهبودی و رفع مشکلات و بیماری شما داشته باشیم.
اینها حرف من نیست ! هفت هزار سال قدمت و تجربه طب سنتی ایران و دستورات بزرگان است که ما ایرانی ها بانی و عامل سلامتی در دنیا بودیم و الان متاسفانه خلاف آن در زندگی ما جریان پیدا کرده و داره باعث نابودی و کاهش طول عمر ما میشه .... در صورتی که دانشگاه های جهان ، هنوز به طبیب بزرگ ایرانی ( ابو علی سینا ) احترام می گذارند و از آموزه های او استفاده می کندد. زندگی حق مسلم ماست ...
یادتون باشه : خداوند مهربان درمان هر درد را در ساده ترین راه ممکن در دسترس ما قرار داده است
ادامه مطالب را در لیست اصلی رازهای طب سنتی ایران مطالعه بفرمایید
نویسنده : آرش روشن
عضو هیئت مدیره کانون طب سنتی ایران
کامروا و پیروز باشید
علی نوروزی